Főoldal Ajánlatkérés Cégünkről Kapcsolat WEBÁRUHÁZ

EPS 708: Common Rail vizsgálópad az új nagynyomású dízel rendszerekhez

A befecskendezési nyomások, amelyekkel a modern Common Rail dízelmotorok működnek, az elmúlt években folyamatosan nőttek.

A 2000 bar manapság már mindennapos, a tendencia pedig további növekedés

Vizsgálat 2200 bar-igRail 2500 bar-ra méretezve

Jövőbeli Rail-alkatrészekkel bővíthető

  • Pontos és kényelmes
  • Elektronikus mennyiségmérés
  • Elektronikus nyomásszabályzás
  • Egyszerű szivattyú felszerelés meghajtó kuplung védőburkolat nélkül
  • Környezetbarát - a beépített hűtőrendszer a műhely vízfelhasználásának csökkentésére (vízhűtés külön rendelhető)
  • Biztonságos - a védőtető felnyitásakor automatikus motorleállás
  • A védőtető véd az esetlegesen elszabaduló alkatrészektől
  • Hatékony - a szervizintervallumok kényelmes elektronikus felügyelete és kijelzése (pl. vizsgálóolaj-csere)jelzi a szükséges szűrőcserét

A Bosch EPS 708 dízel vizsgálópadja, melyet a cég kifejezetten a Common-Rail szivattyúk és injektorok számára készített, ennek megfelelően 2200 bar nyomásig teszi lehetővé a rendszer vizsgálatát. Az új fejlesztésű Rail egészen 2500 bar-ig használható, ezzel a vizsgálópad a dízeltechnika jövőben várható újdonságaihoz is megfelelő alapot képvisel.

Környezetbarát és gazdaságos

  • Elektronikus mennyiségmérés a Common-Rail alkotó elemek gazdaságos vizsgálatához
  • Elektronikusnyomásszabályzás a szivattyúkhoz és a kenőanyag-ellátáshoz
  • Egyszerű szivattyú felszerelés, mivel nincs szükség meghajtó-kuplung védőburkolatraIntegrált hűtőrendszer csökkenti a műhely vízfelhasználását

Még több biztonság és szolgáltatás

A készülék számos részlete gondoskodik a mindennapi biztonságról és karbantartásmentes működésről.

  • Robusztus készülékfedél az esetlegesen elszabaduló alkatrészek ellen, felnyitásával a motor azonnal leáll

A szükséges szervizelési intervallumokról jól látható, elektronikus megjelenítésű értesítést kapunk

Előnyök a műhely számára:

  • Vizsgálat 2200 bar-igRail 2500 bar-ra méretezve
  • Jövőbeli Rail-alkatrészekkel bővíthető
  • Elektronikus mennyiségmérés
  • Elektronikus nyomásszabályzás 
  • Egyszerű szivattyú felszerelés meghajtó kuplung védőburkolat nélkül beépített hűtőrendszer a műhely felhasználásának csökkentésére (vízhűtés külön rendelhető)
  • A védőtető felnyitásakor automatikus motorleállás
  • A védőtető véd az esetlegesen elszabaduló alkatrészektől
  • A szervizintervallumok kényelmes elektronikus felügyelete és kijelzése (pl. vizsgálóolaj-csere)
  • Az öndiagnosztika jelzi a szükséges szűrőcserét